pondělí 24. července 2017

MARRY KISS CLIFF! /Humbook

Zdravíčko, knihofilové!
Sedím s opuchlýma očima od čtení knih. Stránky sice ubývají, ale neskutečně pomalu a já nemám tolik času. Sice čtu, ale nějak nepíšu recenze. Jsem prostě zaseknutá.
Ale tak... uděláme si tento TAG, ačkoli jsem ho již točila na YT, napíšu ho i sem. Zde bude delší a odlišný od toho točeného. :)
Pohodlně se usaďte, udělejte si čaj (kakajíčko říká, že si ho máte nechat na ráno) a pojďme tedy číst! :)
Mě to neskutečně bavilo. :D

zdroj




Takže...
princip spočívá v tom, že mám jména na papírcích v hrnečku a ty si budu losovat. (Jakože mám ve wordu očíslovaná jména a generátor čísel) Vždy když si vylosuju 3 jména, tak si vyberu, kterého bych si vzala, políbila a zabila. (Shodila bych jej ze skály)

Ale tohle není jen tak ledajaký tag, tohle je ještě k tomu Humboocký tag. Takže musím vybírat z YA hrdinů. A já toho zase tolik načteného nemám... Ale něco málo jsem shromáždila. :)

1. KOLO

Mačkám tlačítko generovat a vybleje mi to tři čísla... Jsem napnutá jako gatě na špagátě. Kdo to asi bude? 

Tamlin (Dvůr) x Dimitrij (Vampýrská akademie) x George (Harry Potter)

zdroj
zdroj
zdroj

Na tváři se mi mihne úsměv a já jsem naprosto rozhodnutá. Ze skály shodím Tamlina, jelikož tuto postavu jsem prostě nikdy neměla ráda. A ráda jej mít rozhodně nebudu. Ze skály teda shazuji Tamlina, který s mlasknutím a křupáním dopadá na skály, kde se o něj roztříští vlny.
Políbím George, ačkoli není úplně můj typ vzhledově, povahově jsem toho kluka prostě milovala.
A vezmu si Dimitrije. Je to můj sen snad od 11 let, kdy jsem přečetla první díl. Vážně... Je neskutečně sexy a charakterově je taky úžasný. Láska na první pohled. Dokážu si představit naše manželství... :3 Chtěla jsem po něm pojmenovat syna. ^^




2. KOLO

Napjatě očekávám, koho mi všemocný generátor zvolí tentokrát...
Bohové, jsem v prtadadam. 
Děláte si srandu, že jo? :D Tohle není skutečné, tohle je lež... Doufám, že se teď proberu z divokého sna. 

Aedion (Skleněný trůn) x Jeřáb (Skleněný trůn) x Adrian (Vampýrská akademie)



Pekelnější kombinace snad nemohla ani vzniknout!
Jak si mám proboha vybrat někoho z nich, abych jej shodila ze skály! A sebe tam místo nich shodit nemůžu?
Je to zatraceně těžký, tak se opovažujte smát se!
Ze skály shodím asi... Bohové, jak se mám asi rozhodnout? (Ty fantasy věci mi lezou na mozek. Prej bohové!)
Začnu teda jinak. Začnu tím, koho si vezmu. Vezmu si Jeřába, jelikož to je ta nejvíc sexy víla pod slunce. A je neskutečně oddaný, věrný a milující... Odvážný, silný a já si dokážu představit, jak mě objímají jeho paže... ❤❤
A teď ta těžká věc. Aedion je takové vztahovačné, krvelačné kuřátko, ale nedočetla jsem ještě do konce sérii. A Adrian je rošťácký a milující typ. Sakra.
Líbat bych se chtěla s oběma, ale ta možnost tady bohužel není. Ale zabíjet nechci ani jednoho.
Políbila bych Aediona. Sice nevím, jak se bude jeho charakter v knize dále odvíjet, ale až na jeho žárlivost bych brala jeho. Jelikož... kdo by se nechtěl líbat s někým, jako je on?
A ze skály bych shodila Adriana. Ačkoli to bolí. Ale pod skálou by byl drak, který by jej vyzvedl do vzduchu a zachránil. 

3. KOLO


Po předchozím kole nemůže být nic horšího... Tak jdeme na to! ^^

Damon (Upíří deníky) x Park (Eleanor a Park) x Harry (Harry Potter)

zdroj
zdroj

Tak jako tady mám naprosto jasno. A hodně Potterheadů mě za to zabije.
Ale ze skály bych shodila Harryho, kterého jsem prostě neměla ráda. Pápá.
Políbila bych Damona, kterého bych si možná chtěla i vzít, ale chová se strašně impulzivně a nepřemýšlí. To dělá až po tom, co něco pokazí. takže s Damonem bych se políbila. A byl by to dlouhý polibek.
A vzala bych si Parka, jelikož mám slabost pro Asiaty, on je roztomilý, poslouchá dobrou hudbu a líbí se mu taky tlustá holka. Takže... třeba bych to neměla tak marný. ^^

4. KOLO

Dramaticky stisknu tlačítko. Nic nebouchlo. To je dobře. 

Eragon (Odkaz dračích jezdců) x  Arobynn (Skleněný trůn) x  Augustus  (Hvězdy nám nepřály) 

zdroj
zdroj

Eragon je předem mrtvý muž. Ano, tohohle kluka jsem opravdu ráda neměla a nikdy ho mít ráda nebudu. Takže Eragona shodím dolů a dohlédnu na to, aby v dohlednu nebyla Safira.
A teď je to těžké. Chápejte, nebo ne, ale já musím říct, že pro mě je Arobynn celkem přitažlivá postava. Celkem dost. Takže líbala bych se s Arobynnem. Hodně lidí ho asi rádo nemá, ale mně se líbí. A líbí se mi jeho složitý charakter. 
A vzala bych si Guse. Sice není úplně můj typ, ale má zvláštní pohled na svět, hezky se vyjadřuje a je roztomilý.  Velký spoiler k TFIOS:  A až by umřel, vzala bych si Arobynna. ^^Teda jako prvně bych ho oplakala, to sice jo, ale... :3 

5. KOLO 

Už se těším, co se stane teď. Jsem zběhlá v ženění, líbání a zabíjení. 
Hurikán (Hladové hry) x Lucien (Skleněný trůn) x  Chaol (Skleněný trůn) 

zdroj
zdroj
zdroj

Kdybyste se mě zeptali před třetí a čtvrtou knihou Skleněného trůnu, řekla bych, že ze skály shodím Hurikána, kterého jsem moc nemusela... Ale není tomu tak.
Chaol byl pro mě celé dvě knihy největší záchytný bod a postava, kterou jsem měla upřímně ráda a všichni mí přátelé to věděli. Jelikož jsem Chaola vnucovala do každé debaty jako mého budoucího manžela.
Jenže pak přišla trojka a já už bych jej posunula dolů, tedy k polibku. Jenže... teď čtu čtvrtou knihu. A neříkám, že je Chaol špatný, ale je prostě špatně napsaný. Ano, fanoušci S. J. Maas, ukamenujte mě. Ale mě tato postava přijde špatně napsaná, jakoby snad autorku začal nudit. Jelikož tato postava a postava v minulých knihách má společné tak jméno. 
Takže ano. Shodila bych Chaola ze skály, i když je to na houby. Jenže postavu, kterou jsem milovala, jsem začala nenávidět. Jelikož to pokazil kde se dalo. Pardon. 
Políbila bych Hurikána, jelikož i on je lepší než Chaol.
A vzala bych si Luciena, jelikož on byl v první knize postava, kvůli které jsem četla dál. Ačkoliv teda v druhé knize také zklamal... 

6. KOLO

Dorian (Skleněný trůn) x Caleb (Tak trochu jiná) x Rhysand (Dvůr trnů a růží) 

zdroj
zdroj
U Caleba, kterého tímto oficiálně shazuji ze skály jsem nenašla obrázek.
A teď je to tady zatraceně těžké. Rhysand je ten dokonalý, úchvatný a mocný. Ale Dorian je postava, která má za sebou neskutečnou cestu, stávání se z chlapce mužem... Chtěla bych jej obejmout a udělat mu kakao. A ne, neptejte se proč. Prostě mám takové nevysvětlitelné nutkání. 
Políbila bych Rhysanda, i když mi tato volba trhá srdce. (Jsem asi jediná, která řekla, že si jej nevezme) 
A vzala bych si roztomiloučkého Doriana. Takže ano... Doriana jsem měla ráda vždycky, ale Chaola o ždibec víc. Ale... však víte, jak to teď je. 

7. KOLO

Konec! Jupí! :D A... nebudete věřit, ale já už to píšu tak hodinu. 

Draco (Harry Potter) x Peeta (Hunger games) x Colin (Příliš mnoho Kateřin) 

zdroj


zdroj
Takže. Tady jsou na oplátku samé  neoblíbené postavy...
Colina shodím ze skály, jelikož mi byl ten kluk úplně jedno.
Políbím Draca, jelikož není zase tak ošklivý.
A vezmu si Peetu, kterého sice nemám ráda, ale jmenuje se po něm můj notebook. Já vím, jsem divná. :D

Všechny názory, připomínky, pojmy, dojmy, dotazy a odpovědi piště do komentářů, určitě si je přečtu a odpovím.  
Mějte se krásně,
vaše platonická lupínková láska,
Lu.


















































4 komentáře:

  1. No tak to druhé kolo ti ani trochu nezávidím! :D Mezi těmihle bych si nevybrala! :D No, dobře, vzala bych si taky Jeřába, ale kterého z těch dvou dalších zlatíček bych měla jako zabít?! :D Ne! Prostě ne! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky myslela, že se zblázním! :D
      Jeřáb byl taková jasná volba, ale jinak jsem byla na vážkách... A trvalo mi to neskutečně dlouho, než jsem se rozhodla.
      Děkuju za komentář. :) <3

      Vymazat
  2. Malinká poznámka: Lucien není ze Skleněného trůnu :D A souhlasím, moje srdce bije pro Doriana, ale protože Rhys je nesmrtelný a určitě by si na mě počkal, tak bych si ho vzala po Doríkovi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já si ty dvě série pořád pletu. :D Opravím to, jen teď jsem na mobilu a jaksi mi to nejde.
      A děkuju za hezký komentář. :)

      Vymazat